Curs asistent manager

Durată
3 zile

Grup țintă
asistent manager, team assistants, office managers, secretare

Metode
studii de caz, jocuri, teste de autocunoaștere, discuții focalizate, exerciții

icon 1

ELEMENTE DE CONȚINUT

icon 2

OBIECTIVE

 

Rolul asistentei

Comunicare și ascultare

Managementul timpului

Asertivitate

Înțelegerea comportamentelor umane – metoda DISC

Îmbunătățirea relațiilor cu ceilalți

Cursanții vor fi capabili să:

  • identifice clienții interni (managerii sau echipele) și să înțeleagă care sunt nevoile acestora
  • dezvolte deprinderi interpersonale și de influențare
  • redacteze rapoarte, minute ale ședințelor, scrisori/ e-mail-uri
  • aplice tehnici de management al timpului
  • conștientizeze importanța comunicării
  • livreze mesajul clar, lipsit de ambiguități
  • organizeze mai bine agenda proprie și agenda managerului
  • îşi gestioneze mai bine reacțiile
  • se exprime într-un mod asertiv și cu încredere
  • înțeleagă comportamentele umane folosind metoda DISC (Dominare-Influențare-Stabilitate-Conformism)
  • îmbunătățească relațiile cu ceilalți, folosind metoda DISC

Deprinderi esențiale pentru asistent manager

Scop: să crească eficiența si eficacitatea participanților și să contribuie la îmbunătățirea nivelului de satisfacție al clientului intern

We really care about people, organisations and results