Asertivitate și conversații dificile

Durată
2 zile

Grup țintă
toți cei care vor să devină asertivi, să își îmbunătățească relațiile cu ceilalți și să  gestioneze conversații dificile.

Metode
studii de caz, jocuri, discuții focalizate

icon 1

ELEMENTE DE CONȚINUT

icon 2

OBIECTIVE

Ce este asertivitatea?
Recunoașterea comportamentului asertiv, agresiv și pasiv
Cum spui NU?
Cum să ceri ceea ce vrei?
Gestionarea conversațiilor dificile
Exprimarea dezacordului

Cursanții vor învăța să:

  • înțeleagă ce înseamnă comunicarea asertivă
  • facă diferența între comportamentele de tip asertiv, pasiv și agresiv
  • se exprime asertiv, folosind tehnici de comunicare verbală și non-verbală
  • ceară ce vor într-un mod asertiv, astfel încât să obţină ceea ce cer
  • își exprime dezacordul, astfel încât ceilalți să le înțeleagă punctul de vedere și să nu ia lucrurile personal
  • controleze potențialele conversații dificile, concentrându-se pe ceea ce este cu adevărat important
  • îşi analizeze propriul comportament și comportamentul celorlalți, înțelegând ce îi face să acționeze într-un anumit mod

Gestionarea conversațiilor dificile într-un mod asertiv

Scop: să le transfere participanților metode și tehnici pentru a comunica într-un mod asertiv şi a gestiona conversațiile dificil

We really care about people, organisations and results