Management
Inteligența emoțională
Durată
3 zile
Grup țintă
Persoanele care doresc să-și dezvolte autocunoașterea, auto-motivarea și autogestionarea și să-și îmbunătățească relațiile cu ceilalți
Metode
teste de autocunoaștere, studii de caz, exerciții, jocuri de rol, discuții focalizate
ELEMENTE DE CONȚINUT
OBIECTIVE
Autocunoașterea
Autocontrolul
Auto-motivarea
Gestionarea reacțiilor
Empatia
Managementul relațiilor
Deprinderile sociale
Cursanții vor învăța să:
- identifice principalele componente ale inteligenței emoționale
- recunoască și să îşi înțeleagă propriile stări și emoții și efectul acestora
- își analizeze comportamentul și să-și gestioneze și controleze emoțiile
- adopte strategii de prevenire a deturnării emoționale
- schimbe tiparele de gândire negative în tipare pozitive
- identifice elementele de care au nevoie pentru a avea încredere în ei înșiși și pentru a fi motivați
- facă față și să gestioneze frica, crescându-și încrederea în sine
- crească eficacitatea relaționării
- înțeleagă sentimentele și nevoile celorlalți și modul în care trebuie să răspundă
Înțelegerea și gestionarea emoțiilor
Scop: îmbunătățirea stării generale de bine prin dezvoltarea unui set de competențe personale – autocunoaștere, autogestionare și managementul relațiilor