Organizarea, selecția, evaluarea și dezvoltarea subordonaților

Durată
3 zile

Grup țintă
manageri de top, de mijloc și manageri seniori

Metode
simulări, studii de caz, jocuri, discuții focalizate

icon 1

ELEMENTE DE CONȚINUT

icon 2

OBIECTIVE

Importanța funcţiei manageriale de organizare

Descrierea rolului

Tipuri de competențe şi modul de evaluare a acestora

Deprinderi de intervievare

Metoda STAR de intervievare

Evaluarea performanței

Noțiuni de managementul recompenselor

Cursanții vor fi capabili să:

  • organizeze echipa din subordine – să definească joburi, roluri şi competențe necesare acestora
  • creeze structuri organizaționale eficiente
  • recruteze şi să selecteze subordonați – utilizarea metodelor de selecţie celor mai potrivite pentru diferite tipuri de joburi, modelul bazat pe competenţe, structurarea interviurilor, intervievarea
  • integreze noii membri ai echipei
  • aplice principiile, sistemele şi instrumentele managementului performanței
  • evalueze corect oamenii din subordine
    aplice principii şi instrumente de recompensare a angajaților

Organizarea subordonaților, selecția şi evaluarea acestora

Scop: de a oferi suport participanților în definirea structurii organizaționale şi a joburilor, în selectarea, evaluarea şi recompensarea angajaților

We really care about people, organisations and results